Bulut Dönüşümünün Faydalarını Bilin

Bulut bilişim olmadan gerçek bir dijital dönüşüm olmaz: Günümüzde artık soru olup olmadığı değil, nasıl olduğu sorusudur. Hangi uygulama alanları mantıklı, güvenlik ve ekonomi açısından hangi avantajlar gerçekleştirilmelidir? Tüm verilerin ve yapıların genel bir buluta yerleştirilmesi gerekmediğinden, doğru sorulara yanıt veriyoruz.


Sanal Sunucu Kiralama (IaaS) Hizmeti

Detaylı İncele

Bulut Yedekleme (BaaS) Hizmeti

Detaylı İncele

Felaket Kurtarma (DRaaS) Hizmeti

Detaylı İncele

Sunucu Donanımı

Detaylı İncele

Network Altyapısı

Detaylı İncele

Veri Merkezi İşlemleri

Detaylı İncele

3-2-1-1-0 Kuralı

Detaylı İncele

Günümüzde DRaaS İle İlgili Sorunlar

Detaylı İncele

Hizmet Olarak Felaket Kurtarma

Detaylı İncele

Bizim için bulut şu anlama gelir: Buluttaki her şeyi değil, şirketin bulutu kullanmasındaki tüm avantajları. Tüm verilerinizi farklılaşmadan şirketinizden private cloud ortamımıza aktarmadan bulutun avantajlarını ve kullanıcı deneyimini birlikte yaşıyoruz. BT’nizle neyi başarmak istediğinizi belirli kısıtlamalar çerçevesinde sizinle birlikte geleceğe doğru en iyi yolu çiziyoruz.

Bulut Danışmanlık

Avantajlar ve Faydalar

  • Özel altyapıya yatırım gerekmez
  • Platform kullanılabilirliği %99,9
  • Kullandığınız kaynağı ödeme modeli
  • Müşteri büyümesi için ölçeklenebilir
  • Kaynakların hızlı ve esnek sağlanması
  • En son teknolojilerin kullanımı
  • Yapılandırılabilir performans ve kapasite
  • Enerji tüketimi azaltılması
  • İlgili yönergelere ve standartlara uygunluk

Bulut uygulama alanları şunları içerebilir:

Platform Hizmeti (IaaS)

Yedekleme Hizmeti (BaaS)

Felaket Kurtarma Hizmeti (DRaaS)

Standartlaştırılmış Bir Platformda Müşteriye Özel Hizmetler

Müşterilerimize yüksek kullanılabilirliğe sahip sanallaştırılmış bir altyapı üzerinde aşağıdaki kaynakları sağlıyoruz:

vCPU

RAM

All-Flash SSD Disk Seçeneği

Kısa ve Uzun Süreli Arşiv Yedekleri

Sanal kaynak yönetimi veri merkezi ekibimiz tarafından sağlanır. Bu, 7/24 çalışma ve izlemenin yanı sıra kesinti durumunda olay, sorun ve değişiklik yönetimini içerir. PAKA Teknoloji olarak veri merkezinin kullanılabilirliğini ve hizmet düzeyi sözleşmesinde kesinti olması durumunda müdahale sürelerini müşterinin gereksinimlerine bağlı olarak belirliyoruz.


Paka Cloud Kullananlar

TÜM REFERANSLAR