Sistem Desteği ve Bakım Anlaşması Hizmetleri

Donanım ve yazılım teknik desteği ve bakımı, sistemlerinizin çalışır durumda kalması için kritik öneme sahiptir.

Kapsamlı teknik destek, bakım ve garanti hizmetleri portföyümüz, garanti ve garanti sonrası dönemlerde BT ortamınızı korumak için tasarlanmıştır. Garanti kapsamındaki makineler için hizmetinizi yükseltmek veya garanti sonrası teknik destek kapsamınızı genişletmek istiyorsanız, özel iş ihtiyaçlarınızı karşılamak için tasarlanmış deneyimli teknisyenlerimiz ile kapsamlı bir parça ağı ve esnek hizmet düzeyi seçenekleri sunuyoruz.

Sistem Desteği İle Nelere Sahip Olursunuz?

  • Sınırsız Destek: Müşterilerimiz, anlaşma kapsamında sınırsız çağrı ve yerinde destek hakkında sahiptirler.
  • Destek Önceliği: Verilecek desteğin anlaşma kapsamında belirtilen zamanlar dahilinde verilmesini taahhüt eder.
  • Çözüm Garantisi: Anlaşmalı müşterilerimiz öncelikli sorun çözümlenmesi hakkında sahiptirler.
  • Fiyat Avantajı: Anlaşmalı müşterilerimiz, anlaşma kapsamı dışında verilen hizmetlerde fiyat avantajına sahiptir.
  • Proaktif Bakım: İşletim sisteminden kaynaklanan sorunların ve üretici tarafından hazırlanan güncellemelerin (Service pack , bios update, patchler vb.) zamanında yapılmasından sorumlu olacaktır.
  • 7x24 Opsiyonu: Mesai dışı destek gerektiren kritik sistemler için müşterilerimize 7x24 opsiyonu sunmaktayız.
  • Yedek Parça opsiyonu: Kritik sistemler için önceden belirlenen (Müşteri yerinde veya şiretimiz bünyesinde bulundurulacak) yedek ünitelerle arıza durumunda sistemin işleyişinin aksamamasını sağlayacakt

Destek

7/24 dahil olmak üzere bir çok destek paketi seçeneceği.

Planlama

Doğru planlama ile zaman ve maliyet tasarufu sağlıyoruz.

Çözümleme

Sorunu bulmak yerine nedenini bulmayı hedefliyoruz.

Operasyon

Eğitimli ve donanımlı ekibimizle A'dan Z'ye kaliteli hizmet güvencesi

Hizmet Referanslarımız

Tüm Referanslar